Söndagar..

- Hatar dom.

Folk har smsat mig hela dagen och frågat om jag vill ses, men orkar verkligen inte åka någonstans!
Jag stannar hemma hos Pappsen idag och väntar på att Jessica ska komma hem till Torslanda!

Igår hade vi släktkalas hemma för min älskade lillebror som fyllde 11 år i Torsdags, efter det körde farmor och farfar mig till stan där jag träffa Zidd, älskar den bruden, hon är den bästaste av dom bästa!

I will always remember this times.

Insåg nyss hur sjuk mycket jag saknar Joen..
Det brukade vara du och jag mot världen
Föll du, föll jag
vi var en - vi var allt - vi var det.
att vi va!
Ooh, jävla skit...
Tänker inte gå in på detaljer varför allt blev som det blev.
Skrev ett meddelande till honom så får hoppas att han svarar någorlunda positiv till det.

xoxo // i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0