New shoes, happy!

HAPPY.
Har inte mått såhär bra på länge.
Var hos Buddis med Nea en stund på dagen i Lördags, det var innan jag stack och träffa Jonathan och Tobbe.
Blev oplanerad utgång, med början på Vasa Viktoria där vi satt en timme eller två med trevligt folk och drack lite öl, cider och vin innan vi drog oss till Excet där vi också avsluta kvällen.
Träffa sjukt mycket roligt folk och några av dom kan jag tänka mig med att umgås oftare.
Therése bl.a som precis kommit hem från Usa, blir att träffa henne för utgång nästa helg, eftersom hon jobbar 7 dagar i veckan, varannan vecka..lyckost!
Jag måste skaffa mig en kalender, har redan bokade möten och sånt fram till December.



Måndag:
Var med Zidd och Joove, innan jag träffa Jessica, vi drog in till stan och träffa Blondi, sen drog vi till Maxi och köpte hårfärg, så nu är alla failade slingor borta, nästa gång blir det avfärgning och ljusbrunt, längtar!


Köpte nya skor med :D


Tisdag:
Igår stack jag till af för att prata om praktiken, sen bjöd Christina mig på fika, nomnomnom!
Mötte Glenn, hjälpte han att leta present till Lina.
Sen drog vi hem till Glenn och hämta min varma sköna vinterjacka:)


Jag saknar min Ninja sjukt mycket och bara längtar tills jag får träffa honom.
You makes me happy
you makes me smile
even in my worst day.
you are to good to be true.

xoxo // i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0