Aaaaaah::::@@@@

FITTHORHELVETESSKIT.
gammal...

Ett bekymmerlöst liv
På den tiden var mitt liv bra, var innan jag träffa dig, innan allt som hände hemma osv..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Orkar seriöst inte, och soc jävla fittorna ska sätta massa jävla möten i veckan när jag planerat en sväng till växjö och R, måste jag ju skjuta upp det en vecka till, detta är definitivt inte vad jag behöver, varför kan dom inte bara förstå mig, hur kan dom ens göra såhär, just nu känner jag bara att ni hade inte behövt föda mig om ni ville att mitt liv skulle bli såhär, FITTOR!
bryr mig inte längre, sup ner mig eller vafan som helst, sålänge jag slipper känna den här ångesten.

Hatar förövrigt söndagar, speciellt inför ojämna veckor... hjälp någon!?

orkar inte...needmyninja!
xoxo // i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0