förkyld.

God eftermiddag!
Skrev aldrig igår, var upptagen med att vara på möten, träffa Jessica lunch och lite shopping.
Blev en grå mysig halsduk för min del, bild finns längre ner.
Måste fortfarande ha en jacka...Någon som har tips på en snygg?
Idag är jag super förkyld, sitter med en kopp te och filt omkring mig, röksugen men orkar inte gå ut..
Blir att sitta hemma hela dagen och vänta på att Jessica ska sluta sin praktik ikväll.
 Kanske blir ut och gå en sväng!?
Bra plan när man är förkyld, don't you think?
Jag lever med min nässpray och min plan är att vara frisk till helgen, till HALLOWEEN!!
Vet inte vart jag hamnar, hemmafest, krogen, en annan stad, bjuden med folk överallt!
Tänker inte säga vad jag ska vara, det får ni se!
Tänkte lägga upp lite random bilder på mig, have fun!



xoxo // i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0