Halloween -

Sexigt.
Nu har jag bestämt mig för vad jag ska vara, hihihi!
Sitter hemma och väntar på sötsöta Millawn som sitter på bussen påväg hit:) Ska packa lite grejer, ska nog sova hos Millawn tills, om vi åker till Kalmar på lördag, fett taggad på att dra dit, hoppas jag får pengarna!!
Vill verkligen åka dit, om jag åker dit ska jag åka till finfin efteråt i växjö, ska lägga upp en bild på pojken som kan få mig att le som ingen annan kan, han är finaste och underbaraste, och tycker ju om honom litegrann, and he likes me, ooh blir glad i hela kroppen!
Dagen är fin, förutom förkylningen.
Skriver med ikväll, have a nice day!
youaremyninja - andilikeyoualot!

xoxo // i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0