"Löven spionerar till och med på oss"

Saknar kärleken.
Trodde jag skulle vakna upp med snö utanför..får ju höra att det snöar överallt, gör det ju alltid, förutom här.
Saknar det litegrann, hade nästan sett fram emot att det skulle vara lite vitt ute, och hade ju inte klagat med tanke på vädret igår.
Jag vill också ha den där kärleken som alla hittat nu till det fina mysvädret!
Vill ha den där känslan som jag hade med Daniel och Calle, när det pirrar i magen varje gång jag ser han,kan inte sluta le när jag tänker på han, saknar känslan av "riktig" kärlek.

Var hemma hela dagen igår, kände mig inte alls frisk, men Jessica lyckas lura ut mig en stund på kvällen, vi åkte till Torslanda torg, där vi inte varit på jättelänge, och handla lite, sen gck vi upp till Nordlyckeskolan, ner till maxi, in till majorna för att hämta jessica's fritidskort, sen shell/7eleven på fjällgatan för att göra ett besök på Blondies jobb, fintfint!
Efter det stack vi tillbaka till Torslanda, jessica hade fått för sig att någon iaktog oss så till slut säger hon "till och med löven spionerar på oss nu" haha!

Menmen, nog talat om gårdagen det är FREDAG, så idag blir det att dra till Shane för mig, Helle och LINNEA<3
Linnea har inte varit med oss på jättelänge och jag har saknat henne sjukt mycket, så är überglad!
Shane skulle göra bål, mumsmums.

Jag funderar även på att dra till Kalmar på Halloween..verkar ju naajs, får kolla tågbiljetter och shit.

xoxo // i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0